جدیدترین اخبار رایتل
شارژ فروشی به همراه پرداخت قبوض
جدیدترین اخبار رایتل
چهار شنبه 27 خرداد 1394برچسب:, ساعت 21:7 | نوشته ‌شده به دست مستر شارژ | ( )

خدایی خیلی حال میده فامیلیت صالح باشه... اونوخ اسم بچتو بذاری ساحل! ملت دچار خوددرگیری میشن! موافقی لایک کن شارژ رایتل نمی‌دانم تا کی دوستم داری هرجا که باشد باشد هرجا تمام شد اسمش را می‌گذارم آخر خط من

جدیدترین اخبار رایتل

همیشـــــــه.. پُـر از مهربانــــی میمانم، حتی اگر هیچکــــس قَـــــدر مهربانیـــــم را نـدانـد..! مَـــــن خدایـــــی دارم کـه بـه جــــای همــــــه برایـم جبـــــران میکنـد...!

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

دوست داشتن زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد دوست داشتن دل می خواهد و یک من می خواهد و یک تو برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! به عزیزی گفتم : ظهر به خیر ... در پاسخم گفت: عاقبتت بخیر به وجد آمدم از پاسخش... . چه دعایی...! . من برای او خیری خواستم به کوتاهی یک ظهر و او خیری برای من خواست به بلندای یک سرنوشت... " . عاقبتتون بخير "

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺭﻓﺘﯿﺪ ﺩﺭ ﯾﺨﭽﺎﻟﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﺩﯾﺪﯾﺪ ﭼﯿﺰﯼ ﺗﻮﺵ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺘﻤﺎ ﯾﻪ ﻗﻠﻮﭖ ﺁﺏ ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ کارت شارژ رایتل بیشتر کارهای مهم در دنیا به وسیله مردمی انجام گرفته است که از تلاش خود آن هنگام که هیچ امید دیگری به نظر نمی رسید، دست برنداشته اند . �� (دیل کارنگی)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
نویسندگان
دیگر موارد